Мъжка мода



    - Denyl Next е създадена специално за мъжете под 30 години, с актуални стандартизирани размери, съобразени с мерките на младото поколение и с неговия динамичен начин на живот. Изработена е по нова технология с цел да се постигне съвършената вталена форма. Предлагат се дрехи за клиенти индивидуалисти и за такива, които обичат да експериментират, да се променят, да бъдат модно облечени. Дрехите са раздвижени, предназначени са за по-младите, могат да се носят на работа и през свободното време. Използват се нови материи и нетрадиционни детайли. 



     - Denyl Luxury представя концепцията Intelligent wear и е разработена в духа на най-доброто от класиката на мъжкото облекло. Предназначена е за господата над 30 години. При нея преобладават кройки, които по-бавно се изменят с времето. Дрехите са елегантни и изискани. Предлагат се най-вече костюми, панталони, ризи, вратовръзки. В някои модели е загатнат и спортният елемент. Набляга се много върху материите и изработката. 




    - Denyl 100 е нова лимитирана колекционерска серия, при която от всеки артикул се изработват само 100 броя, като всеки носи своя уникален номер.


  • Denyl Accessories 
  • Бутонели 
  • Денил - модната централа предлага по-голямо разнообразие на модели от Дънхил и Дюпон взети заедно. 
  • Обувки 
  • Модната централа предлага огромно разнообразие от модели и стилове. 
  • Колани 
  • Голямо разнообразието от ръчно изработени дизайнерски модели - аксесоар, който допълва облеклото като истинско бижу. 
  • Шалове 

Широка гама от разнообразни цветове и материи 
Стоковият асортимент на фирма Денил, който се продава в магазините отговаря на изискванията, както на хората обличащи се спортно-елегантен стил, така и на тези, които държат да са облечени в класически дрехи.




*Конкуренция 


   Магазинът има немалък брой преки конкуренти, което неминуемо ще предизвика борба за всеки клиент. Това означава, че той трябва да води гъвкава политика. Клиентът трябва да бъде отлично обслужен от персонала и да изпита удоволствие от покупката. 

  Търговският обект на фирма Денил трябва да превъзхожда конкурентите си с подходящ екстериор, интериор, търговско оборудване, реквизити, осветление, материали, цветове, манекени и витрини, както и да подържа наличности от целия асортимент и разнообразие. 

   Част от преките конкурените правят промоции и намаления на цените в края на сезона, както и намаление на цените на своята продукция за редовни клиенти, което трябва да се има в предвид при определяне на ценовата политика на фирмата. 

   В бъдеще може да се направи задълбочено проучване на конкурентите ключващо специфичен анализ на продаваната от тях продукция, както и на ценова политика , на база на която да се разработи стратегия даваща значително предимство пред конкурентите.