Как се прави в Denyl ?



Избор на плат.


Първата и особено важна стъпка е изборът на материята – на пипане тя трябва да е мека и лека, приятна на допир, с фина сплетка, от естествени материали. Споменът от плата трябва да е като от прегръдка с любим човек – това е водещата концепция на Денил.
Производителите са хиляди, предложенията – неизброими. Денил работи с италиански, испански и турски компании, всички от висок клас.
Като старт всички компании разполагат с едни и същи платове, но дизайнът преобразява материите така, че производителят не може да познае своя плат.


Изборът на дизайн.


Всяка една дреха още при създаването си е мислена от гледна точка на това, къде и как ще се продава, на каква цена, на какви клиенти. Тя е предназначена за точно определени места и хора. Денил е конфекционна компания – не е за подиум, а за всекидневието. Идеята е да се създават носими дрехи , в които има и дизайн.


Пропорциите и обмерните данни.


За разлика от много компании, които са ограничили амплитудата на размерите, Денил разработва от 44 до 68 размер. В България има 4 стандартизирани ръсто - размера и след 1989 година всяка компания избира кои от тях да ползва. Денил прави разработки за всички възрастови групи с различин обмерни данни, като се съобразява с физиологичните особености на всяка група, специфична за регионите в страната.
Дрехата от Денил е вталена, с леко скъсен торс, с втален и издължен ръкав, естествен обем на рамото, без подсилващи конструкцията на дрехата материали. Панталоните са силно вталени с различни обем на бедрото.


Детайлите.


В Денил се обръща много внимание на детайла: имитация на ръчни шевове, шлицове, обем и форма на дрехата, задължителните детайли за луксозната дреха . Акцент е изработката отвътре – щампи, бродерии с дизайнерското лого на Денил и трикольора, с който фирмата подсказва отношението си към България. Тази година трикольорът е подкрепен с мотото Denyl Loves Bulgaria.


Ценообразуване.

В него са заложени всички разходи: за транспорт, реклама, данъци, себестойност на продукта, печалба. След края на сезона, когато са продадени 70 % от колекциите, започват намаленията. Реални ли са те? Клиентите познават стандартите и цените на компании с дълга история на пазара, като Денил, която работи вече от 19 години, така че за тези фирми може да се проследи и да се вярва, че предлагат реални намаления.



Как трябва да изглежда дрехата облечена.

Новите разработки следват силуета на тялото, избягват се силно подчертани рамена, подплънки, укрепващи материали, дрехата трябва да изглежда елегантна и лека, конструкцията се разработва така, че да повтаря тялото , което по презумпция е съвършенството на природата. Всякакви опити да се променя тази перфектна форма са излишни, дразнят и се избягват.


Какви са новите материи и материали.


   В новата колекция водещи са съчетанията на различни естествени материали, като вълна с памук, памук с коприна, памук с бамбук... Има значение как е третиран платът, като това може напълно да промени визията му. Ползват се материали и мотиви с нови разработки. Платовете са приятни за тялото, имат естествено поведение, което им придава неповторимост, трудно се замърсяват.


Новите продукти

 Сред новите продукти на Денил са куфарите. Те са с добри механизми, от материали, които трудно се амортизират, много леки.

  Друга новост от Денил са костюмите за всеки ден, които развенчават мита, че това е скучна и неудобна дреха само за специални случаи. За първи път в тези костюми се използва плат на памучна основа.
  Един от топ продуктите на Денил за май-юни 2010 е анцунг-костюм от трикотаж със състав памук, полиестер и ликра - идеално облекло за свободното време, удобна дреха с нов дизайн.
В колекцията на Денил има и още една сензация – костюм за плаж.
Стремежът на Денил е да предлага висококачествени, имиджови костюми на цени до 500 лв.

  От Денил предлагат нов прочит на дрехата, която всеки мъж трябва да има в гардероба си - смокинга. Специалната шал яка, която задължително трябва да е от сатен в случая е разработена с нов дизайн и има по-спортно и по-агресивно излъчване. Присъстват и сатенираните филетки на джобовете с облечени копчета.

Ризите са с 22 см шлиц на ръкава, специфичен за колекциите на Денил. Използвани са платове от памук и коприна. Яката е малка, с детайл, който се повтаря и на други места в дрехата.

  Във вратовръзките също има новини – двулицевите, тъкани модели имат напълно различно излъчване от това на традиционните вратовръзки. Интерес предизвикват и плетените вратовръзки от 100 % коприна и тези от кашмир. Особено оригинален е вталеният модел с два различни цвята в двата края.

  Новите спортни облекла на Денил са резултат от дългогодишната работа на фирмата с БФС – компанията е първата с рекламна кампания на футболния терен и продължава да подкрепя българските съдии. Естествено продължение на тази колекция са спортните обувки – Денил разработи 47 модела, някои в агресивни, ярки цветове като червено и жълто.

  В областта на обувките за новия сезон се залага на различните цветове , близки до бялото и светлобежавото. Интригуващи модели, като например изцяло сребърна обувка, придават характер на колекцията. Денил се старае да поддържа цените в диапазона около 150 лв., което според маркетинговите проучвания е сумата, която българският потребител отделя за качествени обувки.


  Ново при кожените облекла – богата колекция за жени , невероятни нежни и фини кожи, нестандартни цветове - лилав , жълт , оранж. Модели за всеки ден и за различни ситуации.


Представяне на Денил Фешън Хаус
  Това е един различен за България проект, който утвърждава Денил като лайфстайл бранд. Освен популярната за бранда мъжка дреха новото и различното в него е дамската колекция, фризьорският и козметичен салон и щандът със селективна парфюмерия. Магазинът е на пет етажа. Предстои откриването на последните два етажа, на които ще бъде представена колекцията Sport Couture и ще има Denyl Fashion Cafe.





Какво означава VIP сервиз и ексклузивност на продукта


  Денил е бутикова, гъвкава компания, която залага не на обемите, а на разнообразието, като така се съхранява екскулизвността на продуктите. Стратегията й е постоянно обновяване на гамата с нови серии. Всеки месец Денил има нова колекция, а всяка седмица в магазините има нови доставки.
   Магазинът на една бутикова компания също трябва да отговаря на имиджа й. Дизайнът на Денил Фешън Хаус е съобразен с това: той има характерна атмосфера, специално осветление, обучен персонал, удобни пробни, работни места в залата за продажби. Специалното отношение към клиента, техниката и начина на предлагане на продукта е различна от тази в магазините, в които сам си избираш, воден от цената и собственото си усещане за нещата. Именно консултацията ти представя продукта, материята, качествата на дрехата и включва също ангажимент към стайлинга на клиента.